'- Се користи за подигање возила.
- Има должина од 310 mm,
- Ширина од 265 mm и
- Висина од 460 mm.
- Неговата максимална висина на кревање е 613 mm,
- n- Минималната висина на кревање е 395 mm и
'- Се користи за подигање возила.
- Има должина од 225 mm,
- Ширина од 205 mm и
- Висина од 360 mm.
- Неговата максимална висина на кревање е 428 mm, n- Минималната висина на кревање е 288 mm,
-
Алатката за компресор со пружини е идеален производ за вградување и
отстранување на спиралната пружина на предната и задната оска.
- Има нескалило дотерување, лесна и безбедна употреба.
- Затегнато
Се користи за ширење на пр. рамки на вратите за итно отворање или поправки. Вклучени се рачна пумпа и вентил. Ги има следните технички својства:
- Димензии: 160 x 160 mm
- Дебелина: 2 mm (без воздух
'- Нелизгачка телескопска рачка
- Ротирачки и преклопувачки ретровизори
- Големина на ретровизор: 41 x 64 mm
- 2 LED
- Вкл. 2 батерии
- Должина: 290 - 876 mm
- Бруто тежина: 120 g
Ударен клуч клуч, 17 mm, 19 mm, 21 mm, 1/2, 85 mm, метрички 12,50 mm. Погоден за рачна употреба и за ударен клуч, Изработен од хром-молибден челик, жлеб фосфат и отвор за држење на топката. Тврдоста н
Се користи за демонтирање и монтажа на внатрешните спојници
(DIN 471 и DIN 983) на оски со дијаметар од 19 - 60 mm.
Има рамни врвови за „DIN 5256 Form C♓.
Се користи за демонтирање и склопување на внатрешните спојници
(DIN 471 и DIN 983) на оски со дијаметар од 19 - 60 mm.
Има врвови со агол од 90o за „DIN 5256 Form D’.
Клештата за стегање се користат за 0,5-6 mm² изолирани конектори и
кабли со функција за чкртање од 0,5 - 6 mm.
- Има отворени челусти од 8 mm широки со ознаки во боја.
- Тоа е долготраен производ з
'- Може да се користи за отстранување на облоги, штипки и приклучоци на возила.
- Може да се користи за скоро сите марки
- Ширина на отворот 7,0 mm
- Должина на отворот 10,0 mm
- Големина на отворо
Неговиот специјално формулиран тврд материјал го спречува ротирањето на врвовите на шрафцигерот и ја минимизира корозијата. Поради неговиот посебен дизајн, рачките целосно го фатат металниот дел и на
Неговиот специјално формулиран тврд материјал го спречува ротирањето на врвовите на шрафцигерот и ја минимизира корозијата. Поради неговиот посебен дизајн, рачките целосно го фатат металниот дел и на
Неговиот специјално формулиран тврд материјал го спречува ротирањето на врвовите на шрафцигерот и ја минимизира корозијата. Поради неговиот посебен дизајн, рачките целосно го фатат металниот дел и на
Неговиот специјално формулиран тврд материјал го спречува ротирањето на врвовите на шрафцигерот и ја минимизира корозијата. Поради неговиот посебен дизајн, рачките целосно го фатат металниот дел и на
Неговиот специјално формулиран тврд материјал го спречува ротирањето на врвовите на шрафцигерот и ја минимизира корозијата. Поради неговиот посебен дизајн, рачките целосно го фатат металниот дел и на
Неговиот специјално формулиран тврд материјал го спречува ротирањето на врвовите на шрафцигерот и ја минимизира корозијата. Поради неговиот посебен дизајн, рачките целосно го фатат металниот дел и на
Неговиот специјално формулиран тврд материјал го спречува ротирањето на врвовите на шрафцигерот и ја минимизира корозијата. Поради неговиот посебен дизајн, рачките целосно го фатат металниот дел и на
Неговиот специјално формулиран тврд материјал го спречува ротирањето на врвовите на шрафцигерот и ја минимизира корозијата. Поради неговиот посебен дизајн, рачките целосно го фатат металниот дел и на